Restored with new fenders and paint in the eighties. Still in very good condition.
Has been stading in a larger collection of cars since 1986. Needs service and battery. No rust. Low miles.
Restored with new fenders and paint in the eighties. Still in very good condition.
Has been stading in a larger collection of cars since 1986. Needs service and battery. No rust. Low miles.
The 50' and 60's local fishmonger's truck in the little town of Skövde in the south western plains of Sweden. The flatbed is covered with galvanized metal.
The 50' and 60's local fishmonger's truck in the little town of Skövde in the south western plains of Sweden. The flatbed is covered with galvanized metal.
Denna bil kom till Sverige 1993 och har stått i bilsamling sedan dess. Endast förregisterad. Köpare får själv registera in bilen. Handlingar saknas. Välvårdat originalskick.
Denna bil kom till Sverige 1993 och har stått i bilsamling sedan dess. Endast förregisterad. Köpare får själv registera in bilen. Handlingar saknas. Välvårdat originalskick.
Toppmodell i Volvoprogrammet 1995, med tävlingsgener. Ovanlig bil, bara några hundra såldes i Sverige. Idag en het samlarbil som är kul att köra och väcker uppmärksamhet.
Toppmodell i Volvoprogrammet 1995, med tävlingsgener. Ovanlig bil, bara några hundra såldes i Sverige. Idag en het samlarbil som är kul att köra och väcker uppmärksamhet.
Bilen var i trafik till 1984, gick se'n som gårdsbil till år 2000 då den ställdes in i en lada på grund av sina stora rostskador. Motor och växellåda funkade fint då.
Bilen var i trafik till 1984, gick se'n som gårdsbil till år 2000 då den ställdes in i en lada på grund av sina stora rostskador. Motor och växellåda funkade fint då.
Var i trafik och kördes fram till 1986, sedan som gårdsbil till 2004 då den kördes in i ladan på grund av stora rostskador. Motor och växellåda fungerade normalt då. Ej startad nu, men går att dra runt för hand.
Var i trafik och kördes fram till 1986, sedan som gårdsbil till 2004 då den kördes in i ladan på grund av stora rostskador. Motor och växellåda fungerade normalt då. Ej startad nu, men går att dra runt för hand.
BMW:s första storsäljare i dieselsegmentet. Uppskattad för sin fina 6-cylinders TDI motor. Prestanda och hög kvalitet på kaross och inredning. Fint exemplar.
Här ett välhållet exemplar som stått i bilsamling sedan 2005.
BMW:s första storsäljare i dieselsegmentet. Uppskattad för sin fina 6-cylinders TDI motor. Prestanda och hög kvalitet på kaross och inredning. Fint exemplar.
Här ett välhållet exemplar som stått i bilsamling sedan 2005.
MB:s luxury car with six-cyl engine. Have been stored in Denmark during WW2 and now sold after that the ownder since 1967 has passed away. Documented history.
MB:s luxury car with six-cyl engine. Have been stored in Denmark during WW2 and now sold after that the ownder since 1967 has passed away. Documented history.
Mercedes stora lyxcoupé i fin form med fantastisk motor. Bilen har stått i bilsamling och ej körts sedan 2010 varför den endast gått 9500 mil. En bil för MB entusiasten.
Mercedes stora lyxcoupé i fin form med fantastisk motor. Bilen har stått i bilsamling och ej körts sedan 2010 varför den endast gått 9500 mil. En bil för MB entusiasten.
E 500 kallades för "super-sport-sedan" och "varg i fårakläder" när den kom. Byggd i samarbete med Porsche. Fantastiskt fint skick och bara körd 16700 mil.
E 500 kallades för "super-sport-sedan" och "varg i fårakläder" när den kom. Byggd i samarbete med Porsche. Fantastiskt fint skick och bara körd 16700 mil.
Normal daily driver condition. Have been in storage since 2011, by a collector. Currently not starting, one fuel pump is not running. Needs service and cleaning.
Left side resprayed.
Normal daily driver condition. Have been in storage since 2011, by a collector. Currently not starting, one fuel pump is not running. Needs service and cleaning.
Left side resprayed.
This cars was part of large collection of Mercedes, get harder to find this big engine 1980´s model. A run well with a good interior just requires some bodywork, and you will have a great young timer.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
This cars was part of large collection of Mercedes, get harder to find this big engine 1980´s model. A run well with a good interior just requires some bodywork, and you will have a great young timer.
A rare Dodge's Coupé with large 426 hemi motor only few cars ever built. This car is in exhibition condition, none renovated original condition with only 2200 mile.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
A rare Dodge's Coupé with large 426 hemi motor only few cars ever built. This car is in exhibition condition, none renovated original condition with only 2200 mile.
Army truck, Canadian Military Pattern (CMP) from WW2 in Europe. Sold after the war to the danish army and then to a fire department close to Copenhagen.
Army truck, Canadian Military Pattern (CMP) from WW2 in Europe. Sold after the war to the danish army and then to a fire department close to Copenhagen.
En Pro Touring-tolkning som kan definieras som en nybyggd bil med gammalt yttre. Det har gjorts förr och den här är, som det heter, genomförd. Big time.
RESERVATIONSPREIS Erreicht
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
En Pro Touring-tolkning som kan definieras som en nybyggd bil med gammalt yttre. Det har gjorts förr och den här är, som det heter, genomförd. Big time.
Maffig amerikanare med en osannolik mängd designtrix från rymdåldern. En bil ur storsamlarens gömmor, stått undanställd i många år. Fint välvårdat bruksskick.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
Maffig amerikanare med en osannolik mängd designtrix från rymdåldern. En bil ur storsamlarens gömmor, stått undanställd i många år. Fint välvårdat bruksskick.
This classic and elegant English gentleman is the last real and proper car that jaguar built. This example is well kept that was import into Sweden in 2010.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
This classic and elegant English gentleman is the last real and proper car that jaguar built. This example is well kept that was import into Sweden in 2010.
Imported year 2000 from Poland. Only driven 7500km. been in collectors storage since year 2000. Not ready registrated in Sweden. Documents for registration are missing.
Imported year 2000 from Poland. Only driven 7500km. been in collectors storage since year 2000. Not ready registrated in Sweden. Documents for registration are missing.
This car come från a larger collection. Starts and runs but has not been used since 2013. Unrestored, very nice original condition. Older respray that needs to be redone. Nice interior and crome. Needs to bee serviced. very little rust.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
This car come från a larger collection. Starts and runs but has not been used since 2013. Unrestored, very nice original condition. Older respray that needs to be redone. Nice interior and crome. Needs to bee serviced. very little rust.
Fin italiensk folkbil i bra bruksskick. Äldre omlack som stått sig bra. Snygg och prydlig som den är. Endast några mindre lackskador. Stått i bilsamling sedan 1987. Lite körd.
COUNTDOWN
BEENDET
HÖCHSTES GEBOT
Brokered info_outline
The object is sold after negotiation or negotiation is in progress
Fin italiensk folkbil i bra bruksskick. Äldre omlack som stått sig bra. Snygg och prydlig som den är. Endast några mindre lackskador. Stått i bilsamling sedan 1987. Lite körd.
Very rare sportscar with mid-engine. Nice body and interior. Not registrated in Sweden. Only pre-registrated by the import in 1983. Sold as a parts-car.
Har not been in use since 1985. Needs service-work.
Very rare sportscar with mid-engine. Nice body and interior. Not registrated in Sweden. Only pre-registrated by the import in 1983. Sold as a parts-car.
Har not been in use since 1985. Needs service-work.
Honda S800 a rare car in a top condition, owned for 30+ years by the pervious Dutch owner that imported the car in Sweden when he moved to Sweden. It’s a very well-known car with the Honda fans.
Honda S800 a rare car in a top condition, owned for 30+ years by the pervious Dutch owner that imported the car in Sweden when he moved to Sweden. It’s a very well-known car with the Honda fans.
Swedish sold oval beetle that’s owned by a VW enthusiast for many years. The car is in nice and tidy original condition. Not renovated and with original upholstery intact.
Swedish sold oval beetle that’s owned by a VW enthusiast for many years. The car is in nice and tidy original condition. Not renovated and with original upholstery intact.
This car has the same owner for the last 40 years, only driven 79,000km and this mileage is guaranteed. It’s a non-renovated car in a unique original condition
This car has the same owner for the last 40 years, only driven 79,000km and this mileage is guaranteed. It’s a non-renovated car in a unique original condition
Bilen använd i trafik till 1983, sedan undanställd på logen. Påbörjad lagning som avstannat då bilen hade alldeles för stora rostangrepp nedtill. Motorn kördes tills bilen ställdes undan.
Bilen använd i trafik till 1983, sedan undanställd på logen. Påbörjad lagning som avstannat då bilen hade alldeles för stora rostangrepp nedtill. Motorn kördes tills bilen ställdes undan.