I sammanhanget en välbyggd och snyggt genomförd klassisk Cobra-replica, men också med en i sammanhanget unik och exklusivt utförd kaross i en kolfiberväv som står för styrka och ett karaktäristiskt utseende. Och den väven kommer från Borås, Sweden.
I sammanhanget en välbyggd och snyggt genomförd klassisk Cobra-replica, men också med en i sammanhanget unik och exklusivt utförd kaross i en kolfiberväv som står för styrka och ett karaktäristiskt utseende. Och den väven kommer från Borås, Sweden.
A blast from the past! Cool och spektakulär showbil à la 1980-talet. Man har doppat bilens undersida rakt ner i krombadet. 2 ägare sen ny och endast 1200 mil på mätaren.
A blast from the past! Cool och spektakulär showbil à la 1980-talet. Man har doppat bilens undersida rakt ner i krombadet. 2 ägare sen ny och endast 1200 mil på mätaren.
Vid en första anblick får man en känsla av en ny bil. Under många år en av sveriges vanligaste bilar här extrautrustad med dragkrok och hönstrappa. Fyrväxlad med överväxel.
Vid en första anblick får man en känsla av en ny bil. Under många år en av sveriges vanligaste bilar här extrautrustad med dragkrok och hönstrappa. Fyrväxlad med överväxel.
Det svenska stålet i gedigen och solid tappning. Fyrhjulsdriven, körd knappt 6000 mil och väl omhändertagen. Tjänstgjort vid Bergslagens Artilleriregemente A9, Kristinehamn. Såldes av försvaret 2005.
Det svenska stålet i gedigen och solid tappning. Fyrhjulsdriven, körd knappt 6000 mil och väl omhändertagen. Tjänstgjort vid Bergslagens Artilleriregemente A9, Kristinehamn. Såldes av försvaret 2005.